13 December


Efter 1 1/2 timmes kämpande så sover äntligen vår lilla prins!
Kom hem vid 9 tiden efter att varit hos mamma på middag o gjorde oxå julkorv med Mammas syster, som Hampus fick en jätte fin virkad filt utaav!Tack tack!
O nu ikväll varit hemma hos Manges bror o hans tjej på Lussefika!

Måste börja lägga tillbaka rutinerna igen till lillkillen efter att han varit sjuk. Så hoppas att de blir bättre nu med läggningen!

Har oxå idag fått eller vi har köpt en ny tv bänk! Svart med glasdörrar så inte lillpöjken kan pilla på dvd vhs mm längre:P
Känns skönt!

Imorn ska vi troligen träffa min syster, kanske ta en sväng på stan o kolla julmarknad!:D

Men nu ska jag sätta mig o mysa i soffan med min käre sambo o fira våran 2års förlovning med en stor chokladask som han köpt åt oss:D o invänta Dagissnuten som börjar 23.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0