23:e december

Dan före dopparedan

Känns som tiden bara har rusat förbi en men man har ju haft fullt upp flera dagar nu så kanske inte så konstigt!
Så idag blir de mkt städ o slå in alla julkappar... men måste sjutton kolla vad jag egentligen har köpt nu. Kommer knappt ihåg allt o vet inte ifall jag har köpt allt klart än men måste ändå in till stan för har ju inte köpt nå jag ska ha på mig heheh sist ute så klart med de:D Men med Hampus kläder är jag klar! Han kommer bli så stilig min lilla prins!



I söndags då så va Söderberg o lilla Elin här o hälsa på, eller dom va här från 12- 20 tror jag för när Sanna slutat så stanna dom kvar här o åt och då kom oxå Lillis, Robban o lilla Jennifer. Så de blev fullt hus även denna dag:D Men kul!
O sen fick vi ju vår kära Gran! Kunde inte heller vänta med o klä den så i söndas åkte allt på:D! Den e ganska ful men make it work!

                                    


Igår träffa jag min helt underbara vän Caroline! Vi va så klart o tängdes med alla andra människor i butikerna! Hon hade inte köpt en ända julklapp än.. hahha hon e ju för rolig. Ute i sista minuten! Men de e alltid lika kul o träffa henne!
Sen drog jag o Hampus vidare för att fira min kusin Mats på hans 25 årsdag! Redan mkt folk där när vi kom med tårta o massa kakor! O Hampus va helt tok förtjust i hans katter! Han skratta åt dom hela tiden!
Men måste bara säga att den senaste månan har varit helt frustrerande ibland för jag har knappt kunnat göra nånting , har inte kunnat gått ifårn hampus förrän han börjat stor tjuta! Magnus kan knappt ha honom längre utan att han bli helt otröstbar! Känns skit jobbigt men jag försöker verkligen vara bestämd men vem vill att ens barn ska skrika sig hes nästan..  inte jag iaf.. Får hoppas att detta bara e en fas han går igeonom!

Nu ska vi kolla lite barnprogram o sappa lite mellan Top model o hampus kanal:D
Sen blir de full fart på dan!
Hampus håller på o göra tittut bakom gardin så han e de full fart redan på nu så:D
Men imorn är de då stora dan!
Undrar på hur H kommer reagera när tomten kommer:D


Ha en helt fantastisk dan före dopparedan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0