Aladdin

Idag stod de 7 på klockan när H vakna...
De va bara o röra sig ur sängen o gå upp:D
Så nu har vi ätit frukost, H har fått öppna nr 18 ur sin chokladkaländer o nu sitter han o leker på golvet o kollar samtidigt på Aladdin. Hahahah e ju så sjukt kul att man har den på VHS o att färgerna på filmen e så starka. Men kul e de!
Plus att Hampus blir 10 månader idag!De e ju nästan läskigt så fort tiden går, men kul är de!:D

Vid 17 ikväll så ska jag o H på julmiddag med mammorna hemma hos Bea o hennes dotter Sophia. Vi har delat upp maten så alla gör lite ivar. Så vi ska ta med oss ägg samt saker att ha på äggen som ex. majonäs o räkor o sen Lussekatter. Sen har jag bröd kvar som mamma bakat som jag tänkte ta med mig!
Sen får mna ju inte glömma julklappen..måste slå in den oxå:D

Tisdagen blev en städ dag samt att Syrran kom förbi o hälsa på o käka lussebullar. Länge sen man såg henne så de va kul!


Igår åkte vi o hälsa på vår kära Carro! köpte med oss lite fika o hade mysigt o trevligt! Hitta oxå lite bilder på H när han va jätte liten, som jag tog med hem!hehehehe


Nu ska vi fortsätta titta på Aladdin o sen ska vi ner till Ica o handla lite inför kvällen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0