Annandag jul

Igår blev en mkt mkt mkt lugn dag med besök hemma hos Lillis m fam på kvällen!
Men juldan va vi hemma o kolla film o H lekte med alla sina fin fina presenter!

Idag blev till en början lugn iaf, Hampus o jag tog en säng ut o sen nu vid halv 2 så åkte Hampus o Mange till Storvreta för att fira med släkten. Men jag drar ist till Vittinge o firar med min släkt. Så känns lite lugnt o skönt att få hinna vara hemma ensam en liten stund så ska väl plocka o dona här hemma efter allt julstök!

Så nu e de väl bara o börja sikta in sig på Nyår!:D
Vi har dok inte bestämt oss för va de blir men brukar alltid hitta på nåt i slutändan... samma dag eller så!
Blir nog inge festande för oss utan en ganska så lugn kväll!
Men imorn då J-R ska Mange o jag festa loss heheheh! Hampus ska för första gången sova hos mormor sin! Ska bli spännande! Men håller tummarna för att de ska gå lyckat denna gång.... förra gången blev han ju magsjuk! Så peppar peppar för denna gång!

Men nu ska jag poppa lite musik o börja städa innan jag sj måste åka iväg!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0