En dag närmare nytt år!



Har precis sagt godnatt till Mange o nu kollat klart på Out of sight med Jennifer Lopez!
Asså jag tycker hon är en riktigt grym artist o skådespelerska. Har ni nåsin sett Selena?! Måste bara ses!

Idag har Hampus jag mamma o syrran varit o
hälsat på faster Ulla! Eller de e egentligen pappas faster men men
Hon e ju bara för gullig! 85 bast lite virrig men charmigt!
Första gången för Hampus att träffa henne. De gick toppen! Hampus va så gald hela tiden,, men mer mot slutet börja han bli jätte trött så när vi skulle ta en liten bild på dom båda så vart H inte så glad:D




Sen senare ikväll så va vi äntligen o kolla in våran nya lägenhet!
Asså den e ju inte sämre än den vi har:P
De vi ska/måste göra är att måla om i köket,,,
de e chock turkos nu...blääääää
Men de fixar vi lätt!
Annars va de toppen.
Finns diskmaskin o allt!:D NICE!
Men dessa fula o olika färgade plastgolv som finns överallt....jag förstår inte...
Syrran har samma problem i sin lägenhet men har hon kunnat gjort de snyggt så ska jag väl me kunna göra de!
Så nu e de klart iaf att
31 jan så flyttar vi!
En månad kvar....oj då!
Usch o packa ner allt o bära allt fram o tillbaka...
Men bättre de än stanna kvar här! URK!


Nä nu få de va nog!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0