Debut & Vimmelbild


Lördagen blev en ortoligt lyckad o bra dag!
Lämna Hampus hos mormor sin vid 17 tiden. Han va glad o tror nästan inte ens att han märkte att Mange o jag åkte.
Där med oxå debut för Hampus att sova borta. O de gick super bra! Han hade sovit perfekt o Mamma/Mormor hade tyckt att de varit jätte kul o haft honom där!:D

Mange o jag var bjudna till ett annat par som har en dotter på 1.5 år. Käka tacos ( är så less på julmat så de va såååå gott o käka tacos för en gång skull!!!!!) o drack! En riktigt lyckad kväll med att båda barnen hade de bra o allt gick bra så man kunde ju slappa av!
Men sen bestämde vi oss för att sååå klart dra ner på stan! Så ringde vår taxi Matilda:D(lillsyrran min) så blev billigt ner på stan hehehehe!

Etage blev de, kommer knappt ihåg när jag va där senast, måste ha varit i början på min graviditet..
Sanna som va med ville ju såå himla klart sjunga karaoke....
Men blev så att tillslut anmälde hon oss båda till "fångad av en stormvind". Stod o vänta vid baren på att våra namn skulle bli uppropade.
När dom tillslut gjorde de så banagde vi ur....Riktiga fegisar va vi!Ångrar de lite men skönt att man inte skämde ut sig ändå hahahhaha kanske nästa gång efter lite fler cider:P
Hemma vid halv 3, men gu så tomt de känndes!
Att inte sova i samma rum som sin ängel, eller att vakna av att se sin ängel.
Va tufft men nyttigt!

Hämta nu här under dan vår lilla gullunge! Så nu känns de skönt att ha honom dra stockar med pappa sin i sovrummet!
Men så klart måste jag ju säga att de va ju lite mysigt att få sova en hel natt o myspysa med gubben min!

O sist men inte minst så kom vi ju så klart med på vimmelbilder! Weeiiihiieee!

Inte direkt den vackraste bilden men iaf ett bevis på att vi va ute:P


Marsch i säng nu mari!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0