Gladare än gladast!

Fredag blev en fullbokad dag:D
Öf på morronen, kul o ses så många där! O kul att vi lagt saker bakom oss:D Skönt för alla tror jag!
Sen vidare till Bvc. Har haft de jobbigt nu på sistone här hemma. Med att Hampus inte vill sova o Mange o jag ryker ihop..
Men känns nu som saker o ting börjar vända sig mot rätt riktning!
Men våran barnmorska på bvc e ju helt underbar! Såå skönt o få prata med henne o så skönt o få råd från henne!Så nu kommer hon ringa en gång i veckan o kolla hur de går för oss alla här hemma!
Känns riktigt skönt!
I torsdas natt så sov Hampua halva natten i in säng o somna vid 22 tiden!:D Jippi!
Sen så nu i natt så somna han 10 igen pga att vi var borta hos syrran o julfika lite:D
Så jag gav honom bara en flaska när vi kom hem sen sov han hela natten i sin säng o vakna nu vid 8 !
Lycklig o stolt mamma är jag nu!
ok han vakna 3 gånger kanske men la honom ner igen sen somna han nästan på en gång! Woohooo!
Så jag hoppas att nu i natt att de kommer gå bra!

Ikväll ska jag o Mange parta lite:D Julbord med hans jobb! Men innan  ska vi ta en fördrink med Mange o Sanna, Ska bli riktigt kul!
Så då ska Manges bror o han tjej vara barnvakt åt ponken! O för hoppningsvis så vill dom skjutsa honom senare på kvällen till min mamma så hon tar honom tills imorn!
kommer då bli första natten som både Mange o jag sover utan Hampus... lite pirrigt!
Men de kommer gå bra! Mamma e ju bäst!
Men hoppas dom vill skjutsa ut honom bara...de visar sig.

Nu snart så ska vi åka till stan o Gränby med min polers Jossan från Norrland som e här under helgen.
Ska handla julklappar o umgås!
Så ska väl ta o gära mig klar medans Hampan sover (I sin säng!)



Hampus the Superman!


Kommentarer
Postat av: Lillis

Skönt att de börjar lösa sig både ma Pusspuss å Mange.. Hoppas att de håller i sig.. Ha så kul ikväll.. Kram kram

2008-12-06 @ 11:19:24
URL: http://lillislingman.blogg.se/
Postat av: Anna

va skönt att de börjar gå mot rätt riktning nu o att de börjar lösa sig :) fina bilder på hampus, en riktig superman ;)

kram

2008-12-06 @ 21:54:43
URL: http://annabl.blogg.se/
Postat av: Lina

Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=126247

2008-12-07 @ 16:44:17
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0