Godmorgon måndag!

Så va de måndag igen...
Är inte direkt förtjust i måndagar. Vet inte riktigt varför men de e väl för att då vet man att de e långt kvar tills nästa helg:P
hehehehe!
Men idag va vi uppe skapligt jag o Hampus. käka fukost o kolla lite på lejonkungen:D
O nu sover lillpojken igen, liten napp innan dan böjar!
För idag ska vi äntligen åka o hälsa på min pappas faster! År sen sist känns de som o hon har ännu inte träffat Hampus än, så de ska bli kul!
O sen ikväll så ska vi åka o titta på våran nya lägenhet! Ok vi e ju lite knäppa, vi tackar Ja till en lägenhet som vi inte ens har sett... men känner att de kan ju inte bli sämre än denna vi bor i nu. O nu får vi iaf ett första hands kontrakt! Känns dunder skönt!
Men får ju se hur jag känner sen när vi kommer hem:P

Bara 2 dagar kvar tills Nyår då! Oj oj oj som vanligt så har man inget planerat.... känner mig som en tråkig gammal o grå tant som inte vill göra nåt...
Dom här två senaste nyåren har jag o Mange inte gjort nåt sepciellt, ingen fest eller så utan bara åkt hem till nån o ätit o smällt raketer... Man får ju skämmas men nu när vi har vår älskade son här så känner vi att vi inte har någon  lust att va på värsta festen. Så blir antigen hemma hos syrran min eller nåt annat, som så vanligt planeras dan innan eller samma dag.
Skulle göra som syrran min o dra ut o resa. Hon åker till Riga idag med tjejkompisarna för att vara där under nyår!
Skulle va nåt o ta familjen utomlands:D
O i helgen kom min kära o efterlängtade kompis från USA hit till sverige, hon blir kvar ända till 17 jan om de blir som planerat. Så de ska bli kul o få spendera tid med henne!

Men nu måste jag plocka ihop alla dessa leksaker som ligger uspridda över hela lägeneheten!
Måste skaffa fler lådor o lägga alla saker i! Men de blir en annan dag de!

Ha en bra måndag, mkt vackert väder ute så se till o gå ut en sväng:D
Eller kanske börja fundera över erat Nyårslöfte.....


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket! Och vad roligt att du frågar. "Tyvärr" är det en hel del andra som också frågat... Läs gärna mitt senaste inlägg där jag tar upp det. :) Kram!

2008-12-29 @ 22:07:00
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0