Inge lucia tåg för oss inte...




Nä idag blir de kämpande med vätskeersättningen o att få den här lill killen bra igen!
Så Luca tåget på ÖF får hoppas idag...
Tråkigt men vi måste få ett slut på de här! Han måste ju börja äta denna taniga man! Man ser att han börjar bli smal...stackarn!

Igår spydde han igen efter nästan tre dagars uppehåll. Hade inte gett honom nå annorlunda emot va jag gett honom dom tidigare dagarna men de va som floder som forrsa ut honom min lilla stackare!
Så inge snack om saken utan vi åkte upp till sjukan. De e ju nästan sjukt så länge man måste vänta där... ok akuta ärenden går ju före men ändå!
Först trodde dom att de kanske va så att han fått vinterkräksjukan, för den kan komma tillbaka efter nåra dagar.
Men sen så fastställde dom att de inte va de utan att de varit nåt som irriterat kräkreflexerna o att allt börjat om igen. Sen att han oxå va uttorkad. Så nu kör vi hårt på vätskeersättningen så han kommer igång med kissandet samt maten!
Så nu e de bara o hålla tummarna o hålla modet uppe o köra på!
Fick i honom lite lite välling nu på morronen. Han va så hungrig stackarn! Men kan ju inte ge mkt heller för då e de kört!
Samt att han inte vill ha nåt annat o äta heller...

Har ju sagt ett tag nu att jag ska göra lussekatter. Men nu fan idag ska jag sjutton göra de!
Fast jobbit när man måste ge hampus vätska va 5:e min. Samt att de ser ut som ett totalt bombnedslag hemma.. Disk i mängder, tvätt o saker överrallt!
Han e väldigt grinig nu när han e dålig så kan knappt göra nåt sj utan måste hålla i honom hela tiden. Kan inte släppa ner honom o leka på golvet...
Men när Mange kommer hem så får han hjälpa mig:D

O så självklart så har Hampus börjat hosta jätte mkt samt att snoren bara rinner... vad mer här näst kan man ju undra!

Fick min lila julklapp igår oxå! Är så glad! Lite svårt o komma igång med tutchscreen knapparna med man lär sig väl med tiden:D Så nu ska jag försöka lägga in lite låtar på den för självklart så köpte min kära pojkvän med minneskort till mobilen! Jippi säger jag bara!

Puss på er där ute i snö/regn rusket!

Lycka till idag på Lucian tjejer o killar


Kommentarer
Postat av: Lillis

Åh typiskt att hostan å snoret ska komma då när stackarn redan é dålig.. Håller tummarna för att han frisknar till snart... È de bättre me dig själv då?? Kram

2008-12-12 @ 19:23:53
URL: http://lillislingman.blogg.se/
Postat av: Anna

nä stackars hampus! hoppas det går mot bättringsvägen på riktigt nu.

vi missade också lucia tåget idag men det va för att jag va så trött och lat imorse, ångrar mig lite nu faktist för kunde ju ha sovit lite när man kom hem istället :P men men hoppas allt är bra med dig iaf! kram

2008-12-12 @ 22:24:58
URL: http://annabl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0