Juppi nu är äntligen 4:e Advent här!


Torsdagen blev lyckad hos Bea med julmat o presenter:D Hampus fick en Biker Mice matlåda av Sophia o Bea,samt att han fick bad båtar att ha med när han badar.
Men synd att egentligen inte stanna kvar längre, men Mange kom o hämta oss så vi slapp åka buss hem så där på kvällen:P

Så kom fredan! Hampus o jag var hemma, va ute o gick en sväng på dan o sen kom Mange hem, tidigt dessutom;D Me like!
Senare på kvällen kom mamma o syrran o hämta oss för att vi skulle åka o fira min kusin som blev 18 år!
Mkt trevligt med dom goaste köttbullarna som deras mormor gjort ( slår ju dock inte min mormors köttbullar).
Sen va oxå min andra kusins tvillingar där. Dom är nu 3½ mån fast i utvecklingen 1½ mån, eftersom dom kom så tidigt. Men de e ju så kul o se dom när dom e 3 mån o väger 4.5kg. Hampus vägde 3950 när han hom som nyfödd... Så lite skillnad e de ju hahahah! O jag som tycker Hampus e liten, han såg ju ut som en jätte jämfört med dom!
Blev sent den här kvällen med så Hampus kom inte i säng förrän 23. Han somna i bilen för att han va sååå trött!

Igår lördag blev en riktigt fullproppad dag. Från 12- 22 så va de folk i huset:D Börja med Micke o Mia, sen kom kim o Karin dom köpte våran bilbarnstol som Hampus växt ur, fika o prata lite deras bebis som kommer nu i februari! Sen blev de iaf ett litet uppehåll på sisodär 2-3 timmar. Så jag gick ner o köpte dom sista grejerna till min saffranskaka, mummma! Sen kom Malin o Lukas med mat!PIZZA! en droppa Matilda o sen Mamma in! Drack glögg, kolla julfilm o käka kaka! Matilda va ju dock inte så trevlig hon somna i soffan....Zzzzzz!
Men Hampus somna iaf 8 sen vakna han inte förrän 6 imorse, men somna om till 9!
Weeeiiihiiieee!



ÄNTLIGEN 4.e o sista Advent!! Så nu e de bara 2 dagar o 14 timmar kvar tills Julafton!
O idag ska vi få våran gran av Manges mormor! Fan så ikväll ska här pyntas!
Nu är julen här må jag säga! Men var sjutton är snön?!!
Om 2 timmar kommer Söderberg med lilla Elin o hälsar på o ska leka med Hampus!
Så full fart här hemma idag igen!
Men ska nog ta o käka frukost nu... den enda som ätit är kära H...Mange o jag har käkat kakor:D hahahha!
Men sen måste vi börja röja här i VR för att kunna få plats med vår kära gran!

Puss på er era troll o ha en super duper bra 4:e Advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0