Så va de slut på 2:a december:D

Skulle ha blivit lussebak idag men icke...
Gick ner o handla allt till baket men så självklart glömde man de viktigaste.. SAFFRAN!
Så får bli bak imorn ist, åå jag som längta så efter lussekatter!
Så idag blev då en tvättdag, lite tråkigt men de måste ju göras.
Hampus har varit helt underbar idag! lekt o haft sig här hemma gått fram o tillbaka med nya gåvagnen, samt sovit två gånger o nu kl 9 så sover han!
Så jag håller verkligen tummarna för att kvällen o natten fortsätter som denna underbara dag varit!

O sen idag så har vi fått bekräftat att vi fått lägenheten. Nu e de bara kotraktet kvar o skriva på:D
Samt att vi sagt upp denna lägenhet!Känndes såååå skönt!

Imorn så drar vi till Ikea!jippi!
ÄNTLIGEN!
sen troligen o förhoppningsvis träffa min underbara o efterlängtade vän Josefin!
Ska bli kul o träffa dej igen stumps!



Snygg kombo mamma har satt ihop till lillfisen:D


Idag blev de oxå första gången för hampus att bada själv i badkaret!
Lite läskigt i början men de gick!

Nu ska jag sätta mig o titta klart på Desperate innan Mange kommer hem o myser med mig. Svettig o härlig:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0