Söndag Sunday Sonntag


Så skönt med kväll!

Fick i säng H i bra tid! Börja strax innan 20.00 o så somna han 21.00! NICE!
Så hoppas han sover hela natten nu. Men så klart han gör han e ju bäst!

Idag så åkte vi till stan o kolla lite julklappar. Blev Gränby, Biltema, Ikea & Jysk....
Så nu e, tror jag iaf, alla klappar klara!
Köpte bästa presenten till mamma! Hon kommer få mkt o fina presenter detta år!
O sen köpte vi lite saker som Hampus kan ge till lite folk!
Sen när vi kommit hem kom jag på att jag skulle ha tittat efter en present till Julmiddan nu på Torsda.
Men hittar nog nåt i stan i veckan! Som ska passa både en tjej o kille.

Idag har vi oxå slutat att ge H vätskeersättning. Känns så otroligt skönt!
Så nu hoppas vi på att han snart kommer börja äta mat igen. Gjorde ett försök nu till middan men titta på resultatet...

     

Imorn har jag tänkt att baka Lussekatter....
Ja ja har sagt detta hur många gånger som helst nu att jag ska ha gjort de med har tyvärr inte blivit av. Men imorn....då ska jag!:D

Men nu ska jag sätta mig i soffan med min kära man o kolla på Wallander- Hemligheten

Puss på er alla glada



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vad söt han är. Hoppas han fick i sig något utav det han kastade runt sig också. =) puss

2008-12-14 @ 22:46:00
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0