Första måndagen i December

Planerad tripp till Ikea
Men ändrade planer efter att kommit ner på stan o upptäcker att jag glömt skötväskan hemma...
Så de va bara o sätta oss på bussen igen o åka hem o hämta den. Så satans typiskt!
Men på väg ner mot stan igen sen så ringde syrran så vi träffa henne från 2 till halv fem. En riktig heldag på stan blev de med klapp köp o thaimat,mmmm
Sen efter en lång längtan så träffa vi Carro!Nä'stan hemskt o säga men har inte träffat henne sen i september...två mån...
Fast vi har ju kontakt med telefon så så men äntligen så fik vi träffas:D
Ett riktigt bra slut på dagen!

Ett tag nu så har jag haft lite problem med Hampus sovande...
lägger honom vid 8 tiden men sen så kan han vakna igen allt ifrån 9-11. Som just nu han sov i en knappt timme o nu e han uppe o leker... Vet inte va de e o jag vet inte hur jag ska ändra på de...
Försöker verkligen o köra på rutiner men så fort men kommit i rullning så är de nåt som kommer i vägen...
O som grädde på  mosen så strejkar Hampus o vill bara ha välling om dagrna... Förut åt han gröt på moronen o mat på dan samt på kvällen men nu e de bara välling som gäller...
Får hoppas på att de snart blir nån ändring. Ska ner på bvc på freda så får se vad hon säger om hon har nå gott råd!
Nu ska jag försöka lägga denna kotte!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hej!! Jeffisen vill inte heller ha mat, de enda som duger åt henne nu é mjölkersättning, välling å gröt.. Ger jag henne mat blir hon tokig. Hon vart så efter förkylningen.. Tråkigt att han inte vill sova i sin egen säng, mam sover juh själv mycke bättre utan att ha ungen i sängen tycker jag iaf.. Hoppas att de går över snart iaf.. Kram

2008-12-02 @ 17:12:41
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0