Äntligen!

Idag blev min lilla pojke 9 månader! Shit va tiden går fort! Nästan lite skrämmande!
När Mange kom hem så hade han köpt present:D hehehehe mössa, halsduk o haklapp med LEKSAND...
Gulligt!
Har precis lagt Hampus efter snart 2 timmars kämpande...
Försökte med 5 minuters grejen..sen gav vi upp efter 1½ tim...så satte mig i soffan me honom i famnen o så somna han direkt så nu ligger han i sin säng..ÄNTILIGEN....Hur länge de nu går.
Har börjat från o med idag att ge honom gröt som sista målet innan sängdags. Hampus barnmorska sa att de gör så att han inte kissar lika mkt om nätterna... För de gör han o jag ger honom alltid välling så de gör ju så han blir kissnödig. Så får se hur de går om man får ge honom välling tidigt imorn bitti.

Hahahha tog fram alla Jul grejer idag. Kolla va jag hade o så!Vill ha en gran nu!!!o dekorera!
Men hade tänkt sätta upp en julstjärna men hitta ingen sladd så jag kan hänga upp den....Får la köpa en sån då!
Men har inte plockat fram nåt än..Mange skulle få tok spel isf!
En vecka till får jag väl hålla mig iaf hehhehehehe

Nu ska jag gå o natta mig själv:D
Natt natt på er

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha äre sant !! Jocke är också ett leksand fan..

Har köpt massor av leksand saker till jonna haha :D

coolt ;) men nu tycker jag du tar och börjar lite smått med pyntet !

2008-11-19 @ 09:21:20
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/
Postat av: maria

jäkla huliganerna! :) smart de där me gröten å mindre kiss, har ja inte tänkt på. sune får gröt på kvällen när ja orkar haha. men han dricker ju ändå ett par flaskor per natt oxå, så en flaska mer eller mindre gör nog ingen större skillnad.



ses nån dag!

Kram!

2008-11-19 @ 10:53:20
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0