Borta bra men hemma bäst!

Tillbaka i kalla Svedala! Från 35 grader varmt, sol o bad under klarblå himmel i Thailand...till kalla minus gradiga o gråa Sverige. Men skönt va de o komma hem, till mina tossar!
Har varit en helt underbar resa, som jag aldrig kommer glömma! Elefantridning, shopping, gooood mat, vänliga människor! JAg säger bara att nån gång i erat liv så måste ni åka till Thailand! Rekomenderar Khao Lak hotell Bhandari! Trevligare människor kan ni inte hitta!
Här kommer lite bilder från min resa med min mamma o mina två systrar!
En resa som vi gjorde för mamma som hennes 50-årspresent från oss!
 Thailand från planet
Hotellrummet
Polen, Matilda mamma o jag
Havet
Hemsk skylt
Mammsen o jag på elefanten
Vår elefant
Toalett mitt ute i regnskogen
Me matar pellefanten
Resturang mitt ute i ingenstans....
APOR
Otroligt fin frukt skurning
Efter fotmassagen...allergisk mot salvan...
Vi i vågorna
Mamma o jag på stranden
Syrrorna o jag
Mammsen på sin födelsedag med en av Thailands akrobater, kallad apa
Vårt hem i en vecka
Helt underbart
Mamma o jag sista dan på stranden
En av flera butiker


Ja de här var några bilder av vår resa...av ca 700:p
Borta bra men hemma bäst!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0