Fredag:D

Jippi fredag!
Då e de Öf på Heidenstam som gäller!:P Lite kostig stämning mellan nåra men de va lite roligt måste jag säga... Drama!
Drog ner på stan sen med Natta o Bea+ två, stanna till o luncha på nån hamburgeresturang i Kvarnen.
Sen mötte jag upp med Carro som jobbar på Cajsas i Kvarnen, gick ner till stan sen drog jag o Hampus till nyöppnade Stockhome. Köpte påse med sugploppar som jag kan ha i badrummet o lägga alla Hampus badgrejer i, samt figurer som man kan sätta fast på kaklet!

Har letat för fullt efter ett skötbord som man kan ha över badkaret...orkar inte ha bajslukt i sovrummet längre...hehe
Har eltar på blocket, tradera...hittar inte heller nå ställe som säljer sånna...
O den jag maila på på blocket räckte bara upp till 10 kg...e alla så...
Måste ju finnas nån som räcker till mer.
Hör av er om ni hittar nån!

Nu när jag åkt ner på stan så har jag använt biljettautomaten som har kommit upp. En riktigt bra grej tycker jag!
Tryck ungdom eller vuxen
Drag kort eller betala med mynt, Jag drar kort o de e ju hur smidigt som helst!o dessutom 10kr billigare än att betala på bussen! o man har ju inte alltid mynt o sån på sig så då e de ju jätte behändigt o ta fram bankkortet o dra de!
Tryck för hur mkt man ska betala
Sen trycker man slutligen på biljett

Hur enkelt som helst!tycker mkt om denna nya grej!


Kommentarer
Postat av: Lillis

Skötbord till badkaret finns väl på Ikea lr har du kollat där?? Kram

2008-11-08 @ 14:11:39
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0