Glad Första Advent allihopa!




Fredag:
ÖF i Heidenstam sen drog ner på stan o kolla runt lite på stan efter klappar.
Skynda hem för att hjälpa Mange med maten för att sedan hinna göra mig i ordning för att hinna med bussen.
va ju lixom på personalfest på kvällen!
Festa med ett gäng stollar som, Långe Farbrorn, Lilla Anna, Pelle Svanslös o Majja Gräddnos, Tingeling mfl
O jag va då Rödluvan!
Dom hade hyrt in en trollkarl till festen!Shit har aldrig sett trolleri så där i verkligheten!
Om ni hade varit där så hade ni suttit med hakorna nere vid knäna!SÅåååå coolt de va!
Jag fick ju va med o hjälpa till lite oxå:P
Han höll i en kortlek, varken titta på den eller fippla med den.
Sen sa han att jag skulle tänka på ett kort,vilket som helst.  Jag tänkte på Klöver 8 av nån anledning
Han titta jätte mkt på mig, sen tog han fram ett kort ur kortleken, utan att jag sagt vilket jag tänkte på.
Han vände den mot sig själv o sen fråga han vilket kort jag tänkte på?
Då sa jag klöver 8.
O han: E du säker på att du vill ha de kortet???
O jag: Så klart!
Han vände på kortet, o vilket tror ni han hade i handen....Jo för fan, han hade klöver 8!
HELT JÄVLA OTROLIGT!
Jag e stumm!
De va nog de häftigaste o roligaste på hela kvällen, förutom 5 kampen vi hade men mitt lag förlora ju sååå klart....


Lörda:
Fick den mest behöligaste sovmorronen. Hampus vakna 10!Jippi!
Trött så klart efter gårdagen, inte direkt bakis men allmänt seg...
Men de va ju julmarknad nere på stan så självklart åkte vi på de!
Titta inte direkt nåt, så vi åkte ist till Gränby där vi verkligen inte va ensamma. Hade ju glömt att dom
byggt nytt så de va man ju tvungen o kolla på oxå!
Mange hittar en massa klappar men de e nda jag hitta va de hampus ska ha på sig på julafton!
Dom hade nyöppnat en barnklädesbutik där som hette Name it, mkt fin fina grejer!

Sen blev de en tokstädning resten av kvällen!Så nu har vi de sååå rent o fint här hemma!
Samt att ljusstakar, stjärnor, gardiner, dukar o lite små tomtar är nu på plats!
Känns riktigt mysigt!

Första Advent

Så härligt att äntligen få tända första ljuset!
Idag blir de mys! Hemma hos mamma med lussekatter glögg
Muuuummmmmmaaaaa!


Mys med mormor o faster


Hoppas eran dag blev lika bra som våran!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå faster, moster pucko

2009-01-14 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0