Happy Happy!

Hampus har fått fler tänder!två nere o så börjar två till där uppe komma!
Inte så konstigt att han sover dåligt o e lite less om dagarna:D
Men han börjar bli hes nu o hostig men hoppas på att de e sluttampen på förkylningen.
Trodde igår oxå att han börja få öroninflamation,,, men icke då:D
RIngde sjukvårdsupplysningen o hon tyckte vi skulle åka upp men ovädret va ju framme så vi avvakta tills idag o idag varkar han inte ha ont!
Om nu tror att ert barn har öroninflamation så kan ni kolla de genom att trycka snabbt men bestämt på flärpen i örat som man har...o tryck in den. Om dom börjar skrika o grina jätte mkt så e de nå fel, samt om de rinner vätska från öronen. Bra o veta!

Hihihihi imorse fick jag reda på en sak som jag länge velat ska hända!
Fick reda på att Lasse Kroner ska bli Årets Julvärd!
Han är ju helt perfekt för de jobbet! EE såå glad!

Julpyntat lite till under dan samt varit ute med Hampan! Tagit lite kvistar som jag ska sätta lite julgrejer i i en julvas som jag investera förra året!
Har ju varit en så helt underbar dag idag! Kallt men underbart!

Har oxå precis fått reda på att Mange ska jobba över, tills imorn bitti...
Men sen kommer han va ledig hela dan imorn.. inte för att de hjälper mig nåt för jag ska in o träffa syrrorna imorn o shoppa lite julklappar:D
men fick nyss ett meddelande från min kusin som nyss fått tvillingar, om att Lisa o hugo ska komma till dom imorn, vore ju hel kul o åka dit men ska kolla med syrrorna ifall vi kan träffas på torsda ist:P

Nu sitter jag o förbereder våra julkort! Ska beställa dom från fujidirekt.se , kommer bli sååå fina!
Men de e svårt de där me att räkna hur många o vilka man ska skicka till!
Aja, de får bli som de blir:D

O snart kommer mammsen o ska skriva på borgenpappret inför vår flytt i Februari!
Ska bli såååå kul!
Längtar jätte mkt!
Samt att hon kommer med käder som jag ska ha på maskeraden på freda!
Tror jag har bestämt mig nu...ska vara Rödluvan!
Så ska bara sy en klänning!
Men skulle vilja vara Mimmi Pigg, Pippi eller Alma från Flintstons:D
Men de blir säkert bra:D

 


Härligt vinterväder över Uppsala

Kommentarer
Postat av: Lina

Borgen papper? Vart ska ni flytta? =)

2008-11-25 @ 21:47:01
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till Himalaja!:D

Nä men vi flyttar till Storvreta i Feb!

Känns skit kul!

2008-11-25 @ 22:04:08
Postat av: nathalie

Va roligt med tänderna :) Jonna har 4 uppe nu.. eller 2 stycken som kikar.

2008-11-25 @ 22:21:47
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0