Hemma med min sjukling

Idag har varit både en tråkig o jobbig dag! Tråkigt väder o jobbigt att Hampus ska vara förkyld
han har sovit till o från 4 gånger idag. Han brukar sova max 2...
Feber o snoren bara rinner! Tycker så synd om min älskling!
VI har varit helt ensamma hela dan idag. Mande drog direkt efter jobbet till Personalmöte o där efter skulle alla spela curling:D hehehe... o sen ska dom äta middag o sen dra ut!Så de blir en hel kväll dessutom skojig medans jag o Hampus satsar på att vara hemma o bli frisk!Känner mig hängig sen dan...fick inte sova så bra inatt, för Hampus har hostat o vaknat hur mkt som helst tyckte så synd om honom,, säkert därför har han sovit så mkt under dan.
Men imorn blir de oxå lung hemma dag tills fram på kvällen för då ska vi åka o gratta syrran!
MEn nu ska jag ta o lägga mig bröva Hampan o gosa!


Nitti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0