Hemma!

Känns helt underbart att få sova o krama om mina älsklingar igen!
Va så mysigt o vakna upp o se Hampus liggandes bröve en!
Månadan när jag kom hem blev en pirrig dag:D
Skulle hämta Hampus hos hans Faster lillis som hjälpt Mange att tagit hand om honom medans jag varit borta, stort Tack!
Ibörjan såg han väldigt frågande o va tyst men sen gick de över till en fastklistrad Hampus;D
MEn de va så härligt att få krama o pussa min gullunge igen!samma med Mange!Helt underbart!

Tisdag träffa Natta, Bea o hennes syster Rebecca samt ungarna på Frälsis, fika o hade trevligt!
Så kul att träffa unga mammor o deras barn o bara umgås, inte göra nå speciellt utan bara vara!
Träffades genom Familjeliv.se på fikatråden som en av mammorna startade där vi håller kontakt om,när o var de blir träff!mkt skoj måste jag säga!

Onsdan blev en riktig tvätt dag!URK

Torsda, träff med Helena o selma!Frälsis som vanligt:D trodde de skulle bli nån fler men de blev bara vi men de gick ju fint de me!
När jag kom hem fick jag se ett brev från Akademsika...hatar dom breven från en klump i magen när dom kommer...
Stod kallelse till Hampus, hans ka göra njurundersökning om två veckor...
Ser inte direkt fram emot de men de e skönt att dom håller koll o inte glömmer vår älskling!
Han e ju så liten men har redan gått igenom mkt!
Så tur att jag hade köpt nya leksaker till Hampan idag!Så vi fick lite kul!

Imorn blir de ÖF på Heidenstam!ska bli kul!

Nu ska jag gå o mysa med gubben o kolla på Rush Hour 2 !


GODNATTTTTTTTTTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0