Hemskt!

Morrn morrn!


Usch natten har inte varit speciellt rolig...
För de första så fick jag inte isäng Hampus förrän vid 2 inatt. Han vägra sova, så fram till halv 1 så va han på golvet o lekte o kröp fram o tillbaka!
Men sen lessan jag så jag gjorde mig i ordning o sen la vi oss i sängen. Men pyret ville inte sova...
Tror de har mkt med alla hans tänder o göra...han har ju fått två nya o tå till på G. Så gav honom alvedon o sen lite välling. Då somna han som en stock!
Men hade då sj svårt o somna....så satans täppt i näsan. O så klart har man ju inga näsdroppar när man som mest behöver dom!
Men vakna Hampus 8, då va de bara o gå upp...
Men skulle gärna vilja byta plats med Mange som nu ligger i sängen o drar stockar,,, efter ett dygns arbetande!
Men kan ju ändå inte sova med denna nästäppa..

Idag ska vi ner på stan o julhandla! JIPPPIIIII!
Ska träffa syrran som jag faktiskt inte sätt sen vi kom hem från Thailand. Så de ska bli kul!
Ska försöka hitta så många klappar som möjligt så man har de gjort!

Så nu ska man ut i snörusket o härja:D
Långfjörlingar, sockor o polo skulle va skönt men  lite städad får man la se ut:P eller fösöka iaf!


See yah!




Snygg i pappas snömössa....:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0