IKEA

Fortfarande sjuka! Natten har vart så där...Han hostar hela tiden, han kan inte ha nappen för så fort jag stoppar in den så börjar han. La honom 8 men sen vakna han vid 11 när vi skulle gå i säng så jag va tvungen o gå upp me honom o försöka söva honom i soffan. De gick men då va klockan halv 1....Så e såååå trött idag!

Igår så skulle Hampus o jag ha gått till Loppisen o fyris Park men eftersom de snöregna o vi båda inte va på de bästa hugget, så när mange kom hem så åkte vi till IKEA! mitt favvo ställe:D
Kul o titta o shoppa lite onödigt ibland!

Ingenting är omöjligt!

Så de blev:

Två ramar
Två nya duntäcken till Mange o mig! Så otroligt sköna!
Två påslakanset, Så de blir lite matchande
Två STORA lakan. E ju så irriterande att behöva ta två lakan till 90 sängar o lägga dom tvärsöver sängen...Så nu blev de mkt bättre!
Förvaringlåda som vi kan ha alla Hampus 10000 leksaker i:D
Kruka till palmen
Spegel som vi ska ha i hallen


Så de blev de! Men glömde ju de viktigaste!
Spärrar som man sätter på lådor o skåp...så inte Hampus kan komma in i dom! han e ju där o pillar hela tiden!

Nu sover Hampus så ska nog oxå gå o lägga mig en stund!kommer behöva de känner jag...
För kan inte direkt gå ut idag... för igår när vi kom hem så va hissen avstängd o vi bor på 6.e våningen så de va inte så kul o konka på Hampus o alla grejer....
O dom har inte lagat den än....har inte lust o bära ner vagnen o Hampus....
Den orken har har inte jag!

Men natti natti...ska ta en tupplur nu!
ha en bra dag!Verkar vara fint väder idag så gå ut o ta en promenad för mig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0