Insnöad Söndag



Vakna 8 av att Hampus kröp runt o dunka på oss...
Fick i säng honom skapligt igår men sen vid 12 så vet jag inte vad som hände. Han vakna o bara grina, tårarna bara spruta pån.
Han sov men ändå inte på nå sätt,,, Han måste ha drömt nå riktigt läskigt för fick inte honom o somna förrän halv 2...
O sen vakna han var annan timme o skrek o grina.
Så jag va så jäkla supertrött imorse...
Så Mange fick gå upp med honom medans jag stanna kvar i sängen o sov en stund till:D
Men blev inte länge de för Mange drog till garaget vid halv 10.

Sen somna Hampan vid 10 halv 11 o sov en stund, o efter knappt två timmar somna han igen...sov i en timma drygt.
Vet inte va de va,,,, men han har ju inte sovit så bra i natt så de kanske inte e så konstigt...
Hade ju tänkt gå ut i snön o leka lite med honom.. Men när jag tittar ut så ser jag bara vitt...ser nästan inte huset framför...Öser ner snö!
Kul men inte o gå ut med en liten då..
Men efter en stund klarna de lite så vi gick ut fullt på klädda:S
O de börja ju självklart snöa satan igen när vi kommit ut...Men en halvtimme blev de ute iaf!

Så medans Hampus sovit nästan hela dan så¨har jag tittat på My Super Sweet 16
Hahahhahahahahahaha
Vilka pengar vissa folk har, de e ju sjuk!Ge mig lite ist för att slösa bort på ett Mäktigt Party!
Men man blir ju ruskigt avis!

För en liten stund sen så sålde vi vårat "fula" vitrinskåp!
Förstår inte hur vi kunde köpa de från första början men nu e de borta iaf!Så 400 va skönt o stoppa i fickan:P

Nu e Mange iväg o hämtar vinterdäck till bilen sin med sin pappa,
Måste ju ha en redig o stadig bil i detta väder!
O jag o Hampan kollar på One Tree Hill, Så kul med nya avsnitt!

Imorn blir de Bvc,.,,,fick hem ett papper om träff med föräldra grupp så får se va de blir för nåt. Spännande!

   
                                Skönaste sovstilen            Snälla mamma måste vi gå ut....

Rusk o kram

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ser ut som att Pusspuss undrar va du sysslar me majsan.. Haha.. Vi har nog 3-4 dm me snö här ute i skogen =)

2008-11-24 @ 08:56:19
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0