Jag ser de snöar, jag ser de snöar...

Snö= blask!

Snön kommer ju definitivt inte stanna kvar!Men Hampus e helt exalterad över att de snöar iaf!vifta med både händer o fötter!:D
Tänkte gå till loppisen i Fyris Park idag...Men om de ska snöa så här så e de ju inge kul o gå med Hampus..Blött o slakigt,,,Men vill ju så gärna så de blir säkert en sväng dit!
hitta ju så fin fina grejer förra gången så kan säkert hitta nåt denna gång!
Men nu ska jag städa lite...ser ut som stryk här hemma...bläää!

Förresten idag e de exakt 2 veckor kvar till 1:a Advent!:D
Och 38 dagar kvar till Julafton! Jippi! Längar som F-N

Vill redan börja pynta här hemma men mange tror väl jag har blivit galen då så får vänta ett tag till:Phehehe

Jul jul strålande jul....
Hej tomte gubbar...
Stilla natt...
Advents tid...
Bjällerklang....
Nu tändas....
Rudolf med röda mulen....

Sankt Lucia.... på lucia dagen 13/12 så firar jag o Mange 2 års förlovning...få se till så jag kan ha ringen på mig igen
då hahahhaahhaa...


Dags o börja skriva önskelista:D
Hohohohohoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0