Klapp jakt!



Nu e de på plats!
Årets egendesignade julkrans!
Måste ju skryta för e sååå nöjd me den!:P


Började med första julklapps köpet igår.
Träffa först Malin o Lukas på stan, gick direkt o åt lunch på Frälsis:D
VA ju tvungen o ladda upp med energi för att sedan röja stan!
Vilken julstämning de är i stan, pyntat till topp!
Svårt o kolla klappar när man vill ha så mkt annat sj..
Men hitta iaf tre klappar,,, så jag e nöjd:D
Dom hade premiär för en ny butik, kan inte förklara var den ligger men de e en pyssel butik!
Från att göra smycken till julgranskulor till egna tomtar till ja nästan allt möjligt!
Tycker så mkt om att göra säker sj så de va riktigt kul o gå in där!
Köpte mig faktiskt ett par nya ljusstakar i glas, eftersom katten vi hade, hade sönder mina andra två.
Sen gick vi o köpte ett par skithäftiga ljus att ha i,ett par lack röda!COOOLLA
O sen köpte jag så jag kunde sätta ihop min fin fina krans!
E toknöjd me den måste jag bara säga!
Köpte oxå lite andra grejer, lite pynt grejer:D
O sen slog jag till med en ny lila halsduk!

Så tråkigt nu när all snö kommer smälta bort... vinterkännslan försvinner...
Så igår när vi gick på stan så höll jag på o bli mosad av ett stort snöras!
Så se upp  vart ni går!!!

Natten har blev lika jobbig som igår...
Fast han somna 1 denna gång...
Jag förstår inte, varför! 
Men idag e mange hemma eftersom han jobbat natt så vi ska åka o shoppa lite:D
Till alla dom där roliga ställerna!
Rusta, Jula, Bauhouse, ÖB, Ikea
Hihihihiihihihi


BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Marcela

Kransen var verkligen fin Mari! =)

2008-11-27 @ 12:09:04
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja !!! Superfin.. du kan ju slå på stort och göra en åt oss med HAHAHA !!

2008-11-27 @ 19:23:48
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/
Postat av: Mari

Natta: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha....kanske de:P

2008-11-27 @ 21:03:18
Postat av: Lillis

Kanon fin krans tjejen.. Du vet vi é juh släktingar å allt å jag har ingen sån på min dörr haha Kram

2008-11-28 @ 10:22:21
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0