Köpt ny bilbarnstol!

Idag blev en hemma dag,,, Men hade ju dock glömt bort att dom skulle stänga av vattnet mellan 9-15.30. Så de va bara o skynda sig på morronen o tömma upp vatten i allt man hade o kunde hitta...svårt bara o gå på toa:D
men de gick bra ändå! Efter mange vaknat vid 2 tiden så drog vi till Gränby först o hämta ut hans mobil som varit inne på lagning, sen så gick vi in på Granit o köpte oss en ny 2009 kalender där man kan sätta dit vilka bilder man vill!Men ångrar mig lite nu att vi köpte en vit...vore ju mkt snyggare med en svart.. Så vill nog byta om jag orkar ta mig tillbaka dit vill säga:P
Men efter de så drog vi till babyland, för idag va de dags för Hampus o få en ny större bil barnstol! Jippi! Otroligt trevlig personal där o vi hitta direkt den bästa stolen för oss! inte så fasligt dyr heller...eller dyrare än första men trodde att den skulle kosta mer än va den gjorde, vi gav 2700:- för våran kommer dock inte ihåg va den heter nu antingen va de Graco eller nån annan... Bra va den iaf!Så nu e de bara att sätta ut den gamla på försäljning!

Har precis lagt Hampus...Först la jag honom vid halv 8 o då sov han kanske fram till tio över åtta sen har han varit vaken tills nu...helt otroligt blir så less....o trött!men nu sover han så nu ska jag oxå ta o lägga mig!
För imorn blir de leka av på Nickis!

Godnatt på er era småkottar

Kommentarer
Postat av: Lillis

Kul å va vaken så länge.. Jag fick i säng Jennifer efter mycke om å men runt 22-tiden så de va ganska skönt..

2008-11-13 @ 10:19:51
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0