Lörda!!

Sååå trött sen natten...har inte varit rolig...dessutom har jag blivit förkyld oxå!Så man kan ju fan knappt andas på nätterna. Men da va bara o gå upp, Hampus vaknar ju med tuppen. Förstår inte att han inte vill sova längre efter som han inte sover så mkt på mornarna.. Men Han o jag somna i soffan senare, hehehe!
Mange kom upp vid halv 12 efter en utekväll med jobbet:D Så avis! Sen åkte han strax efter för att fixa bilen sin. Men då åkte jag o Hampan ner på stan för att köpa present till syrran. Hon hade sagt de hon önska sig eller ville ha de va två saker..inte så mkto gå på, o jag tycker de e så svårt  o köpa presenter... Så hehehe jag köpte de hon sa. Inte så kul kanske många tycker men hellre att hon får de hon vill ha än att de blir nåt hon kanske aldrig kommer använda..
Men hon blev jätte glad!
De blev salladsbestick i metall o handtaget va i lilagals, roktigt coolafrån Indiska!
Sen gick vi till Monki o köpte en super stor hallsduk med huva oxå lila!
Ett riktigt bra köp!
Sen efter de så åkte vi direkt till Matilda... Han va i full gång o höll på o baka, sju sorters kakor o tårtor:D
Mamma borta som vanligt o kom inte hem förrän kvart i sju. En kvart innan gästerna anlände.
SÅ när dom kom, klev hon ut från duschen i handduk...pinsamt!Men de e som de brukar..inte ovanligt att hon e sen...lite kul men lite pinsamt...
Hugo o tilde kom så dom o Hampus lekte som sjutton, tror dom hade riktigt kul!
O så fick jag träffa för första gången min kusins tvillingar! Albin o Alfred, Så tok små o söta! vägde nu 3kg, vägde bara 1750 när dom kom ut. Så små pluttar!Men gudomliga!
Tycker Hampus e så lite men när han va bröve dom så såg han ut som en jätte!:D
Matilda skjutsa hem oss o när vi kom hem så va Manges bror Micke o mia här o spela spel hehehehe!
Men dom åkte strax efteråt o då försökte vi o få isäng Hampan men de gick inte så bra...snacka om att ha  överskotts energi på kvällarna. jag går snart upp i taket! Fick inte honom o sova förrän 12 i natt igen..
Imorn ska de bli andra bullar, då ska han läggas 8 o får inte vakna förrän 8 nästa morgon! Kan ju iaf få drömma om de men de kommer ju aldrig så in:P

Bye bajs:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0