Mitt köp!

  • Två klänningar till mig själv'
  • 9 t-shits med olika tryck från Diesel till Billabong, till apa...till Hampus
  • Tyg Elefant i skitsnyggt tyg!
  • Keps JL till Mange
  • Plånbok i skinn i Lacost till Mange
  • 4 t-shirts med tryck till Mange
  • Två prydnadselefanter i sten
  • En sten skulptur av en man o kvinna
  • Träfat
  • Prydnad med apor, Jag ser inget, jag hör inget, jag säger inget
  • Bad fiskar till Hampus
  • En t-shit med Love kills slowley
  • Tre nyckelringar med elefanter i olika färger
  • Magnet med elefanthuve
  • Topp till Lillis
  • Tygelefant till Jennifer
  • Whiskey till Manges jobbarkompis
  • Två armband
  • Ljusstake i tre delar, värmeljus
  • Boll i bambu till Hampus
  • Nya Celine Dion skivan
  • 4 kuddfodral
  • Flippflopp
  • Liten portmonä
  • Massagegrej:P
  • Puder o maskara på taxfreen i Phuket

Ångrar mej lite att jag inte köpte mer...men men blev lite saker iaf:D
O plusset mest va ju att jag blev brun hahahaha


Kommentarer
Postat av: Lillis

Haha massagegrej=DILDO =)

2008-11-07 @ 11:19:06
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0