Rymt!

Igår hade både jag o Hampus lessnat på o vara hemma...
Så vi snacka lite med Natta o jonna på msn o bestämde oss för att dra ner på stan.
Så vi rymde!0hehehehe Mange blev inte direkt så stormförtjust när jag sa vart vi va på väg.,..
Ok  Hampus va snorig o lite hostig fortfarande, o jag lika så...
Jonna va inte frisk hon heller men fan så skönt de va bara o få komma hemifrån!
Hampus blev jätte glad över o få träffa Jonna!

Käka lunch på Pingstkyrkan...dyrt däremot ,de va vi e vana vid...stammisar på Frälsis:D
Sen skulle Natta köpa julsaker...tror inte hon köpte nåt,.,,,
Jag köpte en massa ist. Jag som inte skulle köpa nåt!Fan blir så arg på mig sj men kul e de o shoppa!hahahaha

De blev:
2 julgardiner, en kappa o en med två längder
3 lyktor o hänga på väggen, röda
Klister grejer o sätta fast på kaklet
Två röda blockljus
Kökshandduk med tomtar
Röda grytvantar


De blev min dag e:D
Skönt va de o få komma ut iaf!
Sen på kvällen fick jag reda på av Mange att lägenheten vi sökte på,har ingen annan med högre poäng än Mange sökt p så idag kanske vi kommer få ett svar på om vi frå den!
Hihihihih e så spänd!

Hampus har precis tittat klart på Lilla prinsessan som går på barnkanalen,. första gången han titta på den.
O jag vet inte ifall han älska de eller inte...
Han blev helt uppspelt när han titta på de i soffan. Han ville gå fram på en gång till tvn o där stod han under hela programmet o banka på tvn:D
Men jag tror nog att han blev lite kär!


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0