Ser du stjärnan i de blå....



Hahahahaha idag åkte en julstjärna upp! Plus att jag va ner o köpte Amaryllis o tre hyasinter! Dekorera lite fint o satte på rött band på krukorna/vasen.
Så nu har vi fått in lite julstämning här hemma!Känns otroligt skönt!

Sen till en helt fantastisk sak!
Vi har fått lägenheten i Storvreta! Whopppiiee!
Så nu e de bara o fixa referanser, intyg om inkomst o borgen!
Sen skriva kontrakt o sen flytta!hihihihihi e så glad!
Förstahandskontrakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu kommer jag sova med ett stort leende på läpparna!



JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL

Kommentarer
Postat av: Lillis

GRATTIS till lägenheten.. Om jag fatta rätt så va de väl samma område som Sanna å Söderberg bodde i?? Mitt emot plugget typ?? Hoppas att allt é bättre me er. Jag har fått en sjukling nu. Pusspuss smittade syrran sen va hon hit å smitta lilltjejen så de é ganska gnälligt här hemma kan man säga.. Härligt me julstämmningen. Ska ni på fyrverkerierna nästa söndag (30/11)?? Kram

2008-11-21 @ 09:13:19
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0