Snööö snööö o åter snöööö

Fan de känns som julen redan e här!Med all snö o allt!
Så otroligt härligt o få se snön falla så vackert över stan
Lägga sig som ett lagom tjockt täcke över allt o alla:D
Man vill bara börja pynta direkt o ta in granen:D
MYSIGT VÄRRE!

Men blir dock lite svårt o veta hur mkt man ska klä på lillskorven! Kanske klär jag på för mkt eller för lite...svårt de där!
Men han e så stor nu så jag tror nog att han visar ifall han fryser!
Men de tror jag inte han gör...klär nog på honom för mkt:P

Fredag,...tråkig dag....
Skulle ha haft en filmkväll på kvällen men blev inte så kul...tycker jag iaf!
Mange Mia o Micke satt o titta på Svenska rally....
PÅ EN FREDAKVÄLL!
Man börjar ju nästan grina! Blääää säger jag:D

Idag har varit en lika tråkig dag...
men framåt kvällen blev de roligare!
Bowling med Fam Lingman på fyrishov o vidare till Lucan o käka!
Skit kul o bowla, de ska man sjutton göra oftare!
Mange jag Micke o Mia va i ett "lag".
Stormästarn blev Micke
2:a Mange
3:a Så klart jag:P
o sist men inte minst Mia

Nu har vi kollat på Bandidas(störtskön film) o nu Beck( kommer nog aldrig kunna tröttna på dom filmerna!)
Så nu ska jag gå i säng med mina kära pojkar!

Puss o godnatt!

Som vanligt har jag bilder sen kvällen som jag gärna vill visa;P



FIck inga bättre bilder på Mig o Mange....
Hög musik så lillskorven fick hörlurar
Mange visar vad han...inte kan...:D


Kommentarer
Postat av: Lillis

Diggar dom där sjuuukt fula skorna som man måste ha på sig när man ska bowla..

2008-11-24 @ 08:58:23
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0