Tandläkarn på en lörda...

Aaa de e inte så vanligt att behöva gå till tandläkarn på en helg...
Skulle ta bort tandsten som jag alltid får...Men den här gången visa gon oxå att jag inte e så noga med tandköttet mitt.
Fan man tror ju att man borstar nog o länge jämt, men nä då, då tog hon fram en rosa färg o la på på tänderna som sedan visa ställen där man har borstat dåligt...Snacka om avslöjad:P
Smaka skit gjorde de oxå!Så då fick jag oxå hem fyra tabletter som man ska tugga på o köra runt i munnen med...kommer nog aldrig göra...
Men nu när hon har tagit bort all tandsten så ska jag börja o köra med plackers tandtråd!
Man ska ju vara rädd om sina kära tänder...
hehe

På kvällen drog vi på kalas i Skyttorp. Manges morbror fyllde 45. O då på köpet fick vi med oss hem en gå vagn till Hampus!hade gått o tittat på en sån på BR leksaker tidigare i veckan, kostar iaf 2-300 stänn. Men då hade vi så tur att vi fick en!Jippi säger mamma!



Han har dock inte förstått att man ska gå o köra den...han vill ha skjuts ist den gullungen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0