Tomten kom tidigt i år...




Tidig juklapp!

Mange kom hem igår med en ny lära-gå-vagn till Hampus!
Mange e ju för underbar:D
Hampus älskar den, han sitter o står o pillar på alla grejer o går faktiskt lite med den.

Mange sov till 2 idag efter en lång natts arbetande, o sen för att han ska jobba ikväll igen.
Så hade ju planerat att åka runt o julshoppa idag men blev lite ändrade planer,
så vi åkte o handla på Maxi ist:D
Tycker så mkt om o gå omkring där...farligt oxå!:P
O så hitta jag  en liten tomtenisse dräkt till Hampan sååå söt!
Sikta in på en annan dress som va en tomtedräkt...om jag känner mig rätt så kommer väl jag köpa den senare...hehehe
Så på julafton så ska han bli vår lilla julnisse:D

Men måste leta efter en Pepparkaksgubbe dräkt tills när de ska vara Lucia på ÖF, men har tyvärr inte hittat den rätta än..så mitt letande fortsätter!
O idag så har jag äntligen satt upp julgardinerna!Wippi!
o tagit fram den röda löparen:D Så nu e de riktig julstämning här hemma!

Imorn ska vi på ÖF vid Heidenstam, va inte där förra gången efter som Hampus o jag va sjuka, men imorn ska vi garanterat dit!
För Mange kommer sova länge så hinner nog hem innan han ens hinner vakna:P
För senare så ska jag på maskerad på jobbet!
Ser verkligen fram emot de o se va alla andra har klätt ut sig till:D

Så nu måste jag börja med min kreation, så jag hinner bli klar med den!

Blås inte bort där ute ikväll, blåser rejält!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lillis

Haha du skulle sett Manges min när han hittade lära-gå-vagnen på Maxi haha.. En såån vill juh Hampus ha sa han direkt.. Hoppas att allt é bra me er å att du får en kanonkul kväll ikväll.. Kram

2008-11-28 @ 10:20:03
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0