Blir så jävla less



ÖF idag igen:D Vid heidenstam denna gång, mammsen jobbar där så sprang in o sa hej till henne innan vi gick in!
Den här mamma gruppen är för unga mammor, 10-12 på fredagar! o på ett sätt känns de mkt bättre, har mer o prata om o alla är på samma nivå...än att prata med en 30 åring:P
men fan blev fan lessen o arg...Har ju träffat några mammor ett tag nu o dom va oxå med hit.
Men så börja de med att...vi har skojat lite om att Tjejerna sär e hamous tjejer...men så kom vi in på nåt o jag sa att; Hampus har ju sina tjejer här o då säger en av mammorna som har en av döttrarna att; Nej nu har vi bytt för vi vill inte ha hampus o hans cp händer längre....!FAN BLIR SÅ JÄVLA LESS!Vet ju inte heller hur jag ska responsa till de kan ju inte lacka ur där...lite stake har jag i mig men trodde jag aldrig skulle få höra nå sånt!
Hampus håller på, ser ut som han gasar med händerna ibland...för att han blir exalterad o vet inte riktigt hur han ska kontrollera de än, Men de  e fan inge fel på honom!
Blir så less på att folk ens kan kläcka ur sig nåt sånt!

Sen ner på stan för att träffa Syrrorna. Va ju tvungna o fixa present till våran mamma! Hon fyller 50 den 29:e men vi e i thailand då jag syrrorna o mamma:D
Va lite svårt o veta vad man ska köpa men man vill ju att de ska va nåt minnesvärt. Så vi visste att hon önskat sig ett fint halsband från märket SNÖ. Men dom vi kolla på på SMALL dom e så otroligt fula,,,,så vi gick till den lilla butiken som ligger bröve Silver o sånt...Där hitta vi super snygga halsband o matchande armband, 400:- / 200:-. Så de blev alldeles lagom plus att vi bjuder henne till thailand!
Ska bli helt underbart o åka!Första gången för mig utomlands:D
Men fan kommer sakna mina älsklingar här hemma som fan!usch börjar pirra i mig...Men de kommer gå så bra för både mig o Magnus!
Så den 25.e drar vi!
inte långt kvar nu:P

Sen när vi köpt allt klart....HAmpus o jag hade brottom hem för vi va tvugna o vara hemma till halv 2 för polarn Eve skulle komma, för att vi sedan skulle åka till andra polarn Emelie O I Hallsta för hon fyller 21!
men då ville Stor syrran Malin va barnvakt åt Hampus så de blev att jag åkte sj med eve till Emelie.
Gick alldeles toppen!
Köpte en jätte fin prydnads ängel till henne från Myrra o en Mina vänner bok från household.
Sen köpte  jag så jag kunde göra grattkort sj, från Butiken Collection mittemot eden o olssons tyger!
Finns mkt insperation som man kan titta på!
hon blev super glad o hon bjöd på smörgåstårta!Fan så gott de e!
Sen hade hon fått Sing Star av killen så jag o Eve satt i soffan hela kvällen o gapa o skrek i mickarna för att vinna över varann!En riktigt kul partygrej de där!:P
åkte hem vid 8-9  snåret, o mötte där hemma en väldigt trött Hampus!
men de sa bara svosch så sov han:D
Älskar er Älsklingar!

PUSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bry dig inte !! Jonna ÄLSKAR dig hampan <3 hihi !!

2008-10-20 @ 23:08:19
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0