Dagen goda gärning!



Helt otroligt vacker dag!

Dagen har varit otroligt slapp...
Men snabb städa lite innan jag fick besök av Carro.
Gick en lång promenad, behövlig!
O när vi gick på gångvägen hitta vi en nyckelknippa med diverse nycklar på.
Vi kände båda att vi inte bara kunde lämna kvar dom på marken, så skulle precis ringa Polisen 11414
när en tjej på cykel stanna o fråga ifall vi sett ett par nycklar?!
O ja men självklart har vi de!
Dagens goda gärning!
Kännde oss väldigt stolta efter de o fira med Chokladbollar som Carro tagit med från jobbet!

hampus fick dock inget för han har varit jätte kontig i magen idag!
Ursäkta mig nu men han har typ på tre timmar bajsat 7 gånger....
HElt makalöst!

Imorn blir  de ÖF i stenhagen med Lisa o Hugo, 9-12, så ska nog ta o gå i säng så jag orkar up imorn...
Vet dock inte ifall jag ska ta bussen eller gå....

Natti natti!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0