LÖRDA/SÖNDA




Blev mamma dag idag!+ att hampus blir 8 mån idag!jippi!
Skönt o få komma ut på landet när de e så otroligt vackert höstväder!
Prata om resan vad man ska ha med o så!
Fan sitter o funderar vad man ska ha....kläder:P
Nä men va man ska packa i handbagaget...ska man packa lite kläder där ifall Resväskan försvinner....eller o fan gör man!??? Snälla nå bra förslag??

Sen blev de att åka o gratta manges bror som fyllde år, 26 år..oj oj oj hahahahahaha!
Nej då jag e oxå där snart:P
VA väl ok...men Hampus blev så otroligt trött sen så vi bestämde oss för att åka hem...HAmpus somna direkt när vi kom in i bilen, Gubbsen då!
Blev där inte så sen kväll för  man skulle ju upp o jobba dan efter...
Så Nu sitter jag här på jobbet...Helt ensam o sitter o lyssar på musik..Just nu Britney med Womanizer, Den e ju chick:D hahahha skönt beat!
Men har bara gärsternas em fika kvar halv 3 sen slutar jag!
Men här där jag jobbar går inte bussen så bra på helgen...har ju inge körkort...så blir kvar här till 5...BAJS
Men får väl städa o sitta här o lyssna på musik :D
Men Ikväll så ska jag bara slappa o titta på I HENNES SKOR på 3an eller 5 an, har sett den o har den hemma men ska bli kul o se den igen!

Men nu kan jag ju inte sitta här o bara skriva...måste ju arbeta!
SES O HÖRS!
PEACE hahahhaa


Kommentarer
Postat av: Marcela

Jag var ju bara tvungen att kika förbi. :)

Lycka till med din blogg, jag kommer nog följa den :P

Kramar

2008-10-20 @ 13:26:40
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

och jag är en trogen läsare jag :)

2008-10-20 @ 23:10:03
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0