Nu e dan kommen!

Shit nu e dan här! Dan när jag sticker till thailand med mamma, mailn o matilda!
Fan kan knappt börja mig förrän jag e där! Men e nervös som sjutton nu...kan knappt packa...hahah!
Men de kommer gå så bra säger jag till mig sj:P
O så klart att de kommer göra de oxå!
Så snart ligger man där på stranden i värmen! o sanden mellan tårna!ÅÅÅÅåååååå så härligt!
MEn shit va jga kommer sakna mina älsklingar här hemma!
Har ringt comviq o kollat va de kostar med sms o telefon:
3.50 kr /sms
Kostar ej o ta emot
22.35 kr i min på samtal...dyrt!
Så nu har jag laddat på med 300 spänn så jag kan hålla kontakten med mina älsklingar!

O så va de sista natten med mina två helt underbara älsklingar i sängen!
Har knappt kunnat sovit i natt!Spännd o nervös, Men allt e på ett bra sätt. Är lixom inte rädd utan vill så gärna veta hur de e o flyga o så...så de ska bli kul!

Men natta om du läser de här så fan nu tvingar jag dig..du måste ta sprutan!
De e ju inte direkt värt om du blir dålig...!så lova mig nu att du tar den sprutan!:D

Usch flyga 10 tim...hur sjuttan ska man roa sig...men vi åker inte förrän 23.30 i kväll så man kanske kan sova...men har köpt Veckorevyn, veckans nu, hänt bild o Vi föräldrar så lite ska jag nu ha o göra men sen visar dom filmer oxå!:D
Undrar hur maten smakar...hehehhehehehe

Men nu ska jag gå o göra en pizza till mange o mig!

Sen ska vi åka o kolla på ett hyres hus vid 5, nere i Dalby, där vi bodde förut...väldigt fint e de. helt nyrenoverat o så!Får se hur de blir med de!Berättar mer när vi vet mer:P

Önska mig lycka till på färden hahhaha!

Ha de bäst så kanske jag skriver när jag e nere...men inte troligt...men jag skriver när jag kommer hem!Självkalrt!

HADE BÄST



Mammas älskling!






Mamma kommer sakna dig så mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0