oj oj oj!

Dagen med stora D:t närmar sig...
Börjar bli nervös men ändå på ett bra sätt!Har mått illa nu i ett par dagar så jag hoppas de e av nervositeten o inte nåt annat knasigt heheheh!
Va o träffa Mammorna idag på frälsis! Trevligt som vanligt, o vi prata lite om resan...Nu e jag redo känner jag!
O så kom syrran med resväskan o då blev de ännu mer verkligt,,Fast jag tror att jag inte kommer fatta förrän jag väl sitter på planet,  att nu ska jag på semester o inte komma hem på flera dagar eller se min familj på flera dagar.. Jag får la bita ihop o försöka ha kul men kommer fortfarande tänka på dom där hemma varje sekund! Men så klart jag kommer ha kul! Shoppa sola o bada!
MAnge o jag behöver de här båda två! JAg komma bort o få egen tid för mig sj, o Mange ansvaret att ha Hampus!
De här kommer gå som på rells!De känner jag!
Ska växla in pengar imorn...sitter o funderar på hur mkt men ett par 1000 blir de iaf:D
O packa va fan ska man ha med...,oij oij oij! äsch de ordnar sig hahah!packar väl i sista min...:P

MEN sen imorn så ska jag gå på ÖF vid Heidenstam, Unga mammors grupp! Ska bli kul!!!
Sen blir de Shopping, Handla mat o sen köpa skor o overall till Hampan!Börjar ju närma sig vintern så de e ju ett måste!
O sen blir de troligen att vi åker till Manges syster o hälsar på, kanske middag där rest av:D
Men nu ska jag ta o gå i säng, ska upp så jag hinner packa o fixa innan vi måste gå......eller tar bussen hahaha



Min lilla älsklings tuss mamma kommer sakna dig o pappa jätte mkt!


Kram på er alla o Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0