Sawaddi ka!

Helllojjj!
skriver har ifran thailand!
Maste ju bara skryta om att jag/vi har de helt underbart har!idag e den forsta dan de regnar lite pa o vi har varit
pa elefantsafari o kajakakning!mkt kul!
Samt traff med en massa apor hahahah!
Men idag fylller mamma 50 sa snart ska vi ga o kaka en lyxmiddag med 3 ratters o drinkar i mangder hahahah!
Jag hoppas resten av dagarna blir toppen!soligt o varmt!
jag rekomenderar verkilgen att aka hit ner till Thailand!
Speciellt Hotell Bhandari!

Men nu maste jag sluta!
Ska ta mig ner o dusch innan middan hahahah!
Alskar er sa mkt Magnus o Hampus mina helt underbara alsklingar!SAKNAR ER!!
PUSSSSSSSSSSSSSSSS
Mari ,Khau lak



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fan va kul att du har det bra gumman !!

hoppas det fortsätter på det viset ;)

Här hemma är det kallt och jävligt...

Så njut ORDENTLIGT !!!! hahaha



Hoppas också att flygresan gick bra :D:D





PUSSS !!

2008-10-29 @ 17:18:17
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0