Vacker höstdag!

Vakna halv 9
Varit en bra natt men trött som attan ändå!
Kollar top model 9 som alltid sen slår om till barnkanalen som hampus gillar...medans han leker på golvet.
Jag kollar då på the Hills som jag har följt ända en Laguna Beach!
Kan bara inte sluta!
Sen bestämmer jag o natta för att träffas 12 på Frälsis som alltid!

* Måste då berätta att vi är ett gäng unga mammor som träffas några gånger i veckan med våra små o umgås o snackar skit medans barnen leker! Love you girls!

Kom dit, natta satt sj men sen kom Stephanie o Ronja! JAg med ensam kille då:D
Satt fram till tre o sen drog upp på stan o kolla runt!
Köpte halkskydd till mattan i vardagsummet! Gick sen o kolla på Myrorna, dom kan ha schyssta grejer där ibalnd!
handla lite mat inför kvällen o sen åkte vi hem!

Sitter nu här vid datan igen, Hampus skrek till nyss...hade tappat nappen(som vanligt)
Men känner mig fan trött nu så kanske ska ta o gå i säng:P
Men som sagt uppdaterar hela tiden!

Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0