1:a April


Morgoncharmen

Igår var det lurdagen nr 1 eller... inte för mig! Ingen kunde lura mig! hahahaha
Mange skrev lite lätt att: Han fått en spik i foten o var tvungen o åka upp till sjukan... yeah right! April April!
Men sen lura jag faktiskt en kompis, som jag ska gå med på Beyonce konseten, att:
-Beyonce kommer inte till Sverige, turnern är inställd, är så lessen...
o hon skrev tillbaka:
-när fy va tråkigt =( Vad lessen jag blir! varför kommer hon inte, vet du?
Men var tvungen att skriva tillbaka på en gång o skriva April april! Så hon e den enda jag lura =)

Åkte in o träffa mina sötisar Natta o Jonna på stan för att köpa ett par skor till mig o sen gå vidare o fika på frälsis, o då med Ronja o Charlie!
Hitta ett par lätta o enkla lågskor =)




Sen när vi kom hem så låg det innanför dörren två brev, DEKLARATIONEN har kommit!
Och som vanligt så är jag en skattesmitare varje år så man blir ju tvungen o betala tillbaka 325 :- Bu hu!
Inget april skämt där inte...
Shit har hört jätte många som ska få dundermkt tillbaka sisodär över 10000, snacka om semesterpengar =)

Idag får vi se ifall det blir Öf i Sävja  med Natta o Jonna. Känner att vi skulle behöva vara hemma o dona tills helgen...
Men det är ju några timmar kvar så mkt kan ju hända tills dess...
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0