Då var påsken slut...

Tillbaka från ett helt fantastiskt härligt Påskfirande med familjen!
Började med Skärtorsdagen då jag och Hampus skulle ha åkt in till stan för att gå lite påskkärring men planderna ändrades, så jag o Hampus blev hemma hela dagen o firade lite själva med påskägg! Vi va så tråkiga så vi klädde inte ens ut oss hahahah!
Vidare sen på kvällen åkte jag in till stan för att möta upp min mamma o mina systrar(fast det blev bara ena) för att gå på Knutby teatern! Måste bara ses! En helt sjuk händelse men tyvärr verklig, men gjord så himla bra!   Så det blev mycket lyckat!

Långfredagen... man kommer ihåg sen man va liten att den dagen va en "sorgensdag", helst ingen tv, inge fläng o far ut, ta det lugnt vad det man fick göra....
Men våran längfredag blev mer än lugnt! Vi drog ut till jumkil o grilla med Manges familj!! Alltid lika trevligt!
Och vilket kanon väder, men inget slår ju så fint väder det va på själva Påskafton!
Då åkte vi ut till Hampus mormor o hade en riktigt mysig utedag med middag! Så himla härligt! Magnus tvätta bilen och jag o syrrorna o Hampus sprang runt på gården medans mamma drog ris =)
Påskägg fick vi också! Eller jag o Mange fick ett och Hampus fick hela 4 ägg! Varav 2 som innehöll annat än godis...
Hampus fick en bok och en super snygg rutig skjorta av mormor (en så kallad  Sibylla skjorta =), sen ett opar byxor,tröja,keps och flipp flopps av moster o morbror! TACK!

Påskdagen åkte jag och Hampus in till stan för att möta upp Carro för en träff i stadsparken! Lika härligt väder som gårdagen så vi satte oss i stadsparken så Hampus kunde springa runt lite!
Efter det så gick vi lite runt till svandammen och stan!
Sen kom Mange och Manges bror, flickvän och hämta oss nere på stan med deras nya pontiac åk!
Så då åkte vi hem till dom o käka lite grillad hamburgare och sen drog vi in mot stan för att kolla billträffen som börjat igen...men synd att det inte va så mkt bilar...
Så framåt 11 va vi hemma tror jag, Hampus va så himla trött så han vakna inte ens när vi tog ut honom ur bilen för att gå in.
Måste bara säga att Hampus har blivit helt otrolig på o sova! Oftast sover han bara en gång om dan där efter lunch och sen sover han precis hela nätter! Är så glad och stolt!!!

Igår på annandagen blev jag helt ensam hemma efter lite diskution...=) Så dona lite här hemma och bara og det lugnt faktiskt! Medans Hampus följde med Mange ut till garaget.
Och idag så har vi varit ute i det vackra vädret och sprungit fram och tillbaka till tvätten!

Men nu ska vi baka lite !

Bilder kommer upp senare, men lite smakprov ska ni få =)



Mina två helt fantastiska älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0