Efterlängtad träff!

FREDAG!
Träff på stan med syrrorna =) lämna cv på Guldfynd! Shit ett helvete o få jobb nu, tänk om det bara kunde komma ett erbjudande på posten utan att man ens behövde söka jobbet! Det skulle vara skönt!



                                            Hampus med Moster

Sen hem igen för att börja göra sig iordning inför inflyttningsfesten hos Ronja! Mange o Hampus åkte hem till faster o kusin o jag drog hem till Natta o Jocke o börja förfesta lite, där var också Frida =)
Sen bar det av till Tunabackar för party!
Mycket trevligt med en massa prat, allt från sex till barn till bröllop till ja du allt möjligt!
Drog ner framåt halv 12 till stan. Ingen blev riktigt sugen  på utgång o sj så hade jag redan bestämt mig för att inte gå ut så jag tog halv 1 bussen hem. Kändes skönt att få lägga sig i sängen o då inte allt för sent!
Men typiskt att Hampus va så hostig o täpt under natten så det blev inte så mkt sovande men men...

 
Ingen vill vara med på bild....                                       VÄRDEN

 
                                                             MILF'S

 
                     Kärleken bara sprutar mellan dom här två *ler*

LÖRDAGEN drog Hampus o jag in till stan för att träffa min efterlängtade vän som nu bor i Norrland JOSEFIN!
Jag, hampus o emelie träffade henne o satte o i stadsparken med en cupidosallad! Snacka om skönt väder det var!
Hel härligt att få sitta i solen o bara snacka skit!
Sen blev det en Taco/Pizzakväll med Malin & Lukas!

Idag blir det en sån där riktigt stor-städar-dag! Hampus ligger nu o sover, trött efter ännu en hård natt med snuva...
Så passar på o skriver lite innan det måste börja städas igen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0