Upp och Ner dag



Så har här våran dag varit helt upp & ner!
Börja med att Hampus o jag bara fick sov 4-5 timmar, vet ine va det var men Hampus kunde verkligen inte sova han gnällde o vred o vände på sig...
Sen på morgonen vaknar jag av en grinig,gnällig o trött Hampus. Fick kanppt göra någonting utan att ha honom i famnen.
Sen vid lunch försökte jag få i honom mat men det gick inte så pröva med lite yoghut o då kom det som en liten fontän ur honom...kräk...men ingen magsjuka utan mest att han hostar o har en massa snor i halsen som gjorde att det blev så.
Men va helt på topp efter det, så bestämde oss för att fortfarande åka in till stan o träffa Natta o Jonna
Så tog runt 1 bussen ner på stan o Hampus somna så fort vi kom på bussen.
Vi tar en sväng på stan o kollar lite, o köper faktiskt varsin mjukglass som vi delar med barnen =) Så himla härligt väder!
Men försöker innan att få i Hampus lite välling men de gick inte så skönt att han åt lite glass iaf!
Mange kom sedan o hämta o då somna Hampus direkt o han va så varm, så när vi kom hem tog jag tempen o han hade 39.5. Så in med en supp så somna han om nästan på en gång.
Så nu har Mange o jag ätit mat o fick faktiskt i Hampus lite välling nu så det känns skönt men han det går lite upp och ner med han, han kan leka runt en stund sen blir han seg o måste sätta sig i någons knä.
Så nu sittar han o kollar när Mange spelar tv-spel.

Men annars så har dagen varit bra =) Eller det har varit myket bättre dagar!
Men nu ska vi bara myspysa hela familjen i våran nytvättade soffa !!


Kommentarer
Postat av: virre

va synd de där me fotograferingen, jag hade varit as irriterad om de hade varit jag... men men går ju inte göra nåt i efterhand..

2009-04-23 @ 18:58:45
URL: http://vda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0