Vilken nit!

Hemma o dona igår eller jag o Hampus gick mellan tvätten och ute hela dagen och inte förrän på eftermiddagen somna Hampus, dock endast en 40 min...
Sen fick vi middagsbesök av Manges syrran o hennes dotter Jennifer, Hampus farfar o Jonas. Mycket trevligt med lite glass till efterrätt!

   



Idag va en dag som vi verkligen hade sett fram emot..
För idag skulle vi nämligen åka o fota Hampus i sävja på ÖF.
Trodde vi ja....
Nä när jag, Natta o barnen kommer dit så är det stängt o får reda på av en tant att fotograferingen va igår....
DU SKÄMTAR!! Kl va då 09.50.
Är fortfarande så arg o lessen! Var helt 100 på att det va idag, hade skrivit upp det i kalendern o allt...
Så vi åkte ner på stan igen o köpte en behövlig Cupidosallad o gick till Frälsis för att möta upp Frida o Helena med barnen! Träffa Helena o Selma som har kommit hem från Portugal =)
Så vi har spenderat våran dag på Frälsis och sen tog vi en liten sväng på stan ,och träffa på Anna med barnen ,innan vi åkte hem.
Så nu äntligen sover Hampus, han har endast sovit kanske en halvtimme på hela dagen o sen vägra han sova mer. Men hann inte ens åka till polishuset med bussen förrän han hade slocknat! =)

   



 

  

 


Cooolingen själv Gabriel!!


Men som tur va så blev det iaf en lyckad dag!! Är nöjd men fortfarande lite besviken!


Kommentarer
Postat av: Ronja

nÄÄÄÄ! fan va drygt! förstår det. Men varför ringde ni inte mig :/ hade gärna suttit på frälsan ;P ja och helena har en hel del att prata om tror ja...gud J*nas hehe

2009-04-22 @ 20:35:16
URL: http://mammascharlie.blogg.se/
Postat av: Ronja

nÄÄÄÄ! fan va drygt! förstår det. Men varför ringde ni inte mig :/ hade gärna suttit på frälsan ;P ja och helena har en hel del att prata om tror ja...gud J*nas hehe

2009-04-22 @ 20:36:22
URL: http://mammascharlie.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Noah

Hej hej :) Hoppas allt är bra med er! Undrade om du har lust att komma hem till mig onsdagen den 6e maj kl 18.30. Jag ska nämligen vara värdinna för ett MeandI-Party. Det är barnkläder, du kan kolla in lite av deras sortiment på www.meandi.se. Du är välkommen med eller utan barn :)Hoppas du kan komma. Kram Emelie

2009-04-23 @ 19:47:41
URL: http://ourlittlefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0