Fredag 21:a

Hampus ligger nu äntligen och sover middag, förmiddagen har varit lite trasslig, vet inte varför men vi var ute o lekte men han blev bara arg o grina... förstod inte varför men sen åt vi lunch så gott som det gick men sen somna han. Så nu har jag hållt på och få igång detta jäkla internet som bara lägger av, när de gör de så lägger telefon också ner så hann inte ringa Bvc. Men ska föröska ringa dom nu samt ringa dagiset o meddela att vi kommer på Måndag! Spännande!
I tisdags åkte vi hem till mormor och fika med blåbärspaj och fira lite Hampus 1 ½ årsdag och sen samlades vi alla för att lillasyster flyttar till Leksand på Söndag. Hon ska plugga smide där uppe med inriktning silversmide.
Så de kommer bli tomt mest för mamma men också för oss när vi kommer o hälsar på!!!!! =(
Sen blev det onsdag och då kom Lillis och Jennifer och lekte med oss! Trevligt va de!
Sen efter mycket om och men så belv det bestämt att Hampus skulle sova hos sin faster medans Jag och Mange åkte och parta lite med Chrissster och hans vänner. Trevligt! Har nog aldrig spelat så mycket Guitar Hero någonsin som den kvällen. Och Mange var värst, hans satte sig tom på torsdag morgon och forsatte spela.
Men sen åkte jag och jobba och Mange drog ut till Jumkil för att hämta H.
Men nu är det fredag, Mange är och fiskar, H sover och jag ska nu kolla på En Shopaholics bekännelser!




Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0