Galet!

Tidiga mornar har det blivit nu på sistone, mellan 6-7 vaknar trollet! Inte direkt den tiden man brukar vakna, visst vid den tiden brukar man få ta över honom i våran säng men sen somnar han om men inte nu inte... Nu ska han upp på en gång!
Så då blir de att man går ut tidigare, innan lunch och springer av sig lite.
Igår skulle vi ha åkt till min mamma egentligen för att sova där eftersom jag skulle ha jobbat idag.. men ändrade planer så ska jobba imorn ist. Så idag ska vi åka in till stan för att först trätta pappa som ska vara på dragarbrunn, Hampus älskar ju lastbilar så idag ska han få se pappas stora bil!
Sen ska vi träffa Nathalie o Jonna för lek på Frälsis =)

Har suttit o kollat igenom en massa kort på när Hampus va pytteliten!
Så sor vår kille har blivit! Slog mig att den 18:e blir han 1 ½ år! REDAN!!
Gu va tiden går fort, samma sak med min mage! Är i vecka 18 + 4, om jag har räknat rätt !
Så nu börjar kulan komma fram o känns. Va rund från början så man känner kulan mer när man ligger ner, men de är trevligt!

Nu har Hampus somnat...kanske inte så bra men bättre att han få sova en stund ist för att han ska vara grinig till lunch...
Då måste jag ju bara berätta om igår,,, gissa hur länge pojken sov middag! 3 timmar! 3 timmar, de är ju helt absurt!
Men våga inte väcka honom för då skulle han få en grinskalle resten av dagen...
Men fick ju inte isäng honom förrän 22 tror jag klockan va igår kväll... men de är så knäppt, han som aldrig brukar vilja sova middag länge eller överhuvetaget... så snacka om att ta igen sina middagstupplurer =)

Nä nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen packa lite till Hampus för jag ska åka o lämna honom hos mormor idag ist. Så åker jag nog direkt ifrån stan. Sen ska jag fortsätta med min nya header till bloggen!


 Så här låg han nästan hela middagstuppluren

Kommentarer
Postat av: Lillis

Skön stil han har.. Han ser juh ut att sova gott iaf =) Hoppas att allt é bra me er. Kramar

2009-08-11 @ 09:40:19
Postat av: Martina

Hejsan!

Allt bra med er? Va spännade att du vart på ultraljud och fått se den lille. vet ni könet eller ska de bli en överaskning?



Hoppas allt är bra kram

2009-08-11 @ 18:33:57
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0