2010

Går in i vecka 39 idag alltså bara 1 vecka kvar tills bebisen är beräknad!
Har gått o varit lite orolig att han/hon ska komma här innan nyår men har inga känningar alls nu idag så efter 12 slaget ikväll kommer jag släppa mina nerver o slappna av så får han/hon komma när den vill!

Min söta mamma tog ner vaggan igår som både jag o mina syskona har legat i så det ska bli kul att lägga bebisen där i! Sen har vi ordnat så att jag, hampus o bebben har fått ett rum så att jag kan börja koncentrar mig på förlossningen! Har ju packat BB väskan nu så det är klart, känns skönt!
Lägenhetssökandet pågår för fullt, men är lite lönlöst i dessa tider... men jag hoppas på det bästa!

Ikväll blir det "buller o bång i syrrans salong" för att fira in det nya året, nya tag.
Ska fira med min underbara fina Hampus! Det kan inte bli bättre!
Men det kommer kännas tungt, vill inte ha någon bland mina saker där hemma...


GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0