3 december

Idag går jag in på vecka 35 av min graviditet alltså bara 35 dagar kvar tills vår nästa underbara pojke/flicka kommer!
Men nu börjar det bli lite jobbigt måste jag erkänna...
Eller jobbigt det börjar bli tugnt och är helt slut på kvällarna!
Men det är väl så när man har en energiprick hemma att ta hand om!
Men skönt att han faktiskt kan gå på dagis Mån- Ons! För då lägger jag faktiskt tiden på mig själv så jag har energi när han kommer hem! Men ska erkänna att det är svårt att bara inte göra någonting... Men att sätta på en bra film o bara ligga i soffan är inte så svårt hahaha!
Precis som när jag vänta Hampus så har också denna graviditet gått bra hittills! Gått som på rells liksom =P
Men börjar tex få riktiga korvar till fingrar nu, lår som knappt går att undvika, svullna fötter, och en trötthet som inte går att få bort!

Idag har jag varit nå fruktansvärt trött, har legar i soffan o halvsovit hela morgonen... Hampus kommer fram o pickar mig i ansiktet o säger mamma mamma! Kanske är bra som man inte somnar ordentligt!
Men idag står Öf på schemat så ska försöka ta oss dit om jag inte somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0