God fortsättning

och Gott nytt år

Blev firande med nästan hela stora släkten hemma hos mamma.
Full fart från morgon till kväll och sen julotta på det halv 7 på juldagen. Sen låg jag i soffan hela dagen o kolla på film efter film efter film...
Idag va jag in o luncha med Carro på första readagen, vi orka inte ens kolla runt så nå handling blev det inte...
Men en trevlig kväll kommer det bli med en massa gott!
Imorn får jag äntligen träffa Hampus! Har inte träffat honom sen julaftons eftermiddag, så det ska bli jätte kul!! LÄNGTAR!

Nyår står på tur och det ska vi fira med buller o bus!
Ingen bebbe på väg då hoppas jag...

Bara 12 dagar kvar nu!



Min älskling busar med tomtarna!



Hampus fick sätta upp första kulan på granen!

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Vad tycker du om armbanden på min blogg? :) Kolla in

2009-12-26 @ 16:09:13
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Detsamma!

2009-12-26 @ 16:17:20
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0